15 juuni 2013

katkiste põlvedega

kui ma sinult küsin
et mis sest saab
sellest lõunast ja õhtust
ja nendest veidratest hetkedest
kui meie oleme koos
ja sa vastad, et sa lõikad mu põlved veriseks
siis ma tunnen, et see ei ole võimalik
ja et kõik on võimalik
tunnen, et ma olen poole noorem kui ma olen
ja poole lollim kui sina
ja see on hea tunne
see mittevastutamise tunne

+
sa lõikad mind sirgeks
ise teadmata kuidas
ja siis hakkad sa rääkima
nendel teemadel, mis pole olulised
mis teevad samamoodi haiget
nagu
teema puudumine
sa oled täiskasvanud naine
miks sa lapsi ei taha
tahan, aga mitte niimoodi
sa oled tark naine
miks sa raha ei teeni
teenin niisama palju kui sina

+
ja siis sa pöörud ümber
et öelda lihtlausetes seda
mida ma kardan kõige rohkem
siin maailmas kuulda
oma hirmu
ootamatuse hirmu
karda kui julged
ja tahad
mina

eemaldun

Kommentaare ei ole: