13 juuni 2013

kõigil on midagi

sellega võib su katki teha, nii nagu sa oleksid mõni nukk, kellel soolikad seest kiskuda
tuleb välja, et ma olen võimsam kui orkaan, lõikavam ja valusam ja vahedam
ja kõikidele jääb see ette
tegelikult on vaja sissejuhatuseks külli-riini või mõnda teist inimest
kes teab kuidas sisse juhatada ja välja
sõeluda see, mis on tähtis
mina lihtsalt hingitsen
sõnades ja valus
nii nagu vana naine kunagi
nii sapiselt kui see ka ei kõlaks seisatan ma korraks
et sinuga koos
minna välja endast
aga ei suuda
uni halvab kogu minu olemise
ja olemine halvab kogu minu une
ja siis me lihtsalt oleme
nii nagu inimesed ikka on

vaevu elus
vaevu surnud
polnudki nagu selles filmis
kus vend tappis venna naise pärast
kes oli võimetu kedagi armastama
polnudki nii, et keegi on kellegi oma
ja
siis
et miski on kellegi teise oma
loodus ei salli ilmajätmist
mõnel on raha, teisel armastus
mõnel on töökus, teisel nali
mõnel on sõbrad, teisel võim
loodus ei salli ilmajätmist

kõigil on midagi

Kommentaare ei ole: