08 aprill 2012

Kristus on ülestõusnud! - Tõesti on üles tõusnud!

kena on see, et minu kahelapselisest üksikemast kongi (boksi) kaaslane leidis endale mehe, mul on isegi selline kahtlane tunne, et sellise permanentse, kellega ta hakkab jagama elumuresid, lastemuresid ja on juba jaganud natuke armastust

(nii et tal on täitsa üles tõusnud see Jeesus sel aastal)

kena on see, et inimesed aegajalt ootavad mu telefonikõnesid

kena on see, et kui ma väiksele Printsile rääkisin südame söömisest, sis läks ta näost punaseks, eriti sis kui Professor mind toetas ja ütles: "Jaa, Katrina, tegi suurepärast südamesuppi."

Väike Prints aina pleekis ja pleekis ja pleekis.

"Jaa, kullake, enam ei saa sa minuga kunagi ühtki tuba jagatud, ma söön nimelt väikeste nunnude poiste südameid ja pakun teistelegi."

see oli Solarisest ostetud seasüda, mis polnudki nii täis, kui ta paistis.

keegi jättis lootusetu mari täitsa lootusetult maha ja sis ma lohutasin teda täitsa niimoodi:

ja sina ei saanud midagi?

luuletuseraasugi?
tundeebemetki?
sina oled täis
ääreni
kuigi tuba on tühi
ja ometi täis

ääreni

mälestusi
tuli, tuli
nagu tuli

läks ka

kena on see, et mulle meeldib riiulitel raamatuid liigutada ja kõik küsivad olle lauli "kodutust", mis iseenesest on natuke liiga lohisev, et olla väga kena raamat.

------
a see ei ole kena, et ma ööteenistusel ei ole käinud vist juba 6-7 kui mitte rohkem aastat

Kommentaare ei ole: