15 juuni 2015

Luuletisi

*
säravate silmadega
imeilusad poisid
õhkavad lugusid
millesse laguda
ka siis kui aeg
keerutab näkku
esimesed kortsud
sõrmed sõlmlevad
enesekeskselt ja kindlalt
ümber sõrmede
ja naeravad vastu
sellele tõigale
kuis peab
ah teate
maailm on mõnus

*
täht-tähelt
tumm-naljakas
naine sõlmib
end lahti
omaenda minevikust
pole kedagi teist
ainult tema
oma esiemadega
kes kõnnivad öösiti
koristusihas
ja remondihimus
läbi kõikide korterite
aegade ja elude
ära unest

*
Teeme romantikat,
teatab ta mulle
bussipeatuses,
kui aeg sai otsa.
Istun ta sülle
ja tean
kõiki neid istumisi
ja romantikat
juba ammusest ajast.
Ahsoo...

*
Tungid tulevad ikka tuulutama
seda, millega olid ära harjunud.
ILUSA naise, VÕIMSA mehe,
ÄRMSA pontu
urinas
et kas
sina
tead
kes
sina
oled.

*
teatud moel
olen ma alati ärganud
sinusse üles,
mu vähkkasvajasse
ja armastusse
surnud ema.
tean, et häving
tuleb nagunii
seest või väljast
kurbus kustutab
mu silmadest sära
ma kuulen
kuidas sina
tahad aina ära
põimid minu
sõnadesse vaikset
sära.

*
Ahjaa - tavaliselt kirjanikud-luuletajad ärkavadki varahommikuti, nagu ma Kaldmaa käest Liinakurul teada saada.

Kommentaare ei ole: