15 jaanuar 2014

lihtsalt aja väiteks

See sinu olemine, mu armas
sõltub alati sellest
millisest uksest ma sisse
võin sadada, astuda, tulla, olla
sinuga olemine

vahel ma vaikin, sest ma ei suuda
olla liiga avameelne selle kohta,
mida ma ei tunne
ei tahagi tunda
naised on ikkas sellised, et kogu aeg aina
hoolitseks ja kasiks, ise näe vaatan
peeglisse ja imelik hakkab
kummutan aeglaselt su lähedalolu sisse
nagu doose
kõrkjaid ja mõrkjaid doose elust
ja surmast ja sellest, mis võib meid
kokku liita ja lahku

ma ei saa sinna midagi parata
et ma pean sul käest hoidma
kui me jalutame
lihtsalt nii tean ma kindlalt
et vähemalt praegu hingan sama õhku, mis sina
ma ei tea küll kui kauaks
armastamine on alati
kuradi keeruline kui me koos oleme
veel keerulisem kui eraldi

siis ma lihtsalt ei tea
kassa tahad mind
kassa tõesti tahad mind
ja võib-olla tahad
tahad sama nahaalselt nagu tahetakse
aga võib-olla mitte
võib-olla

võib

ju

Kommentaare ei ole: