31 jaanuar 2014

Tänaseid lullasid - ahjaa 12 aastat vanaema Nastja surmast

Mängivad pilli
Sultan, Füüsikateadur
ja Surm

eks see olegi muusika
kaasaviiv jõud
kuhu kistakse mehi ja 
naisi ja lapsi ja vanakesi

see on ilmalik võim
see Sultani oma
ja lõivu peab maksma
kui unustad ära
et kus on su süda
kui trummi lööb Sultan

ja kontrabassi tõmbab
kui rõõmu ja röögatust
täis see teadur
ja teadlikkus ise

ja sina ei teadnud
et kuidas me naer 
lõikas lahti need haavad
kuhu Surm viib meid
plaate keerutades kaasa



SEAL KUSKIL ME VAHEL
on natuke totakat siirust
seal kuskil me vahel 
hoiatab Päike
et ole vaid pisut 
minuga tasa
seal kuskil me vahel
me räägime ausalt
mida ei taha
või millest on puudus
seal kuskil me vahel
lahvatab öösel
tuhat kordumatut sõna
ja üksainus truudus
seal kuskil me vahel

ELUKOHAST

Paremal võõrutatakse
narkootikumidest
ja eluhirmust

kui see oleks vaid
oleks vaid oleks vaid
võimalik

Vastas ravitakse
ravikindlustamatuid

kui see oleks vaid
oleks vaid oleks vaid
võimalik

vasakul hoitakse
ühiskonnas liikumiskõlbmatuid
kinni riigi raha eest

kui see oleks vaid
oleks vaid oleks vaid
võimalik

keskel elan mina
eluhirmus ravikindlustatud
ühiskonnakõlbulik
luuletaja-raamatupoemüüja

kui see oleks vaid
oleks vaid oleks vaid
võimalik


MA EI KANNATA VÄLJA

ma ei kannata välja
sinu liiga pikka und
ja seda et õlad
on vait kui ma
suudlen neid nukkidest

ma ei kannata välja
sinu endise pruudi
kingitud kindaid
missa kaotasid ära
nõnda võid mindki

ma ei kannata välja
et millal võin minna
ja teada et tagasi tulles
olen oodatuim kõigist
kes iial on tulnud siia

*
ma püüan sind võtta
vaikselt ja hardalt
nii nagu võetakse
armulaualeiba

aga ikka lõppeb see
kisa ja käraga
nagu oleksin veel
kuuekuune imik

ema kõhul teadmata
kuidas seedida
su puutumatust
ja hellust

mu kallis
ära lase neil
endale haiget teha

sa oled liigpüha
seejaoks

Kommentaare ei ole: