02 oktoober 2013

Kantseldamisest ja vestlusest

Ma võin väga vanemlik olla, kui ma purjus poeete kantseldan, rääkis SuurTihane.
Ahsoo, vastas KeskmineTihane ja tundis muret, et mida ta teeb, kui ta purjus SuurTihast kantseldama peab. Ja siis hingas kergendatult. Ta ei viitsinud mõelda rohkem kui tund ette.
Elu oli ju nagunii üks suur kantseldamis- ja käntseldamispaik.
 
*
Mitte karta ei ole kunagi põhjust. Hirm annab aeg ajalt tiivad ja lendamiseks polegi midagi muud tarvis kui tiibu. Võta see otsus vastu, vaene vana naine või noor ja elujõuline, tiivad tiivustavad ja muudavad aega ja meid ja meie muutume veelgi tugevamaks. 
Mul oli töövestlus. Naljakas töövestlus. Tundsin, kuidas mind tahetakse mitte mu kompetentsi vaid millegi muu pärast. Eks see kompetents tuleb kuskilt mujalt. Muljet tuleb jätta sellist sügavat, loodetavasti mitte dekolteelist ega säärelist, aga vahel tuleb seda ka teha, et säärelist muljet. 
Mu käest küsitakse, et kas
ma vastan, et jah
et mul on kohustused
sellised muusalised
neid peab vahel täitma
muidu täidavad neid ikka
mõned teised
kasvõi
IlusadKolleegid
teeme nii, et mul on kohustused
teeme nii et ma ei mõtle
ennast hulluks
ega ebanormaalseks
ma olen seda 
ja ma enam ei karda seda
ja ma lasen teistel ka olla
ja mitte enam karta
 
 

Kommentaare ei ole: