06 oktoober 2013

Luuletused

LISAVÄÄRTUS

Nõua alati kõike, mu sõber,
küll nad annavad
olen proovinud
toimib

ja anna andeks
kui pole anda

tee juurde
siis saavad anda
ole nagu Jeesus

*
mul on nendest tornidest
mis elevandiluust
ammu kõrini

palun olge ometi
lihast-luust

lehtedesse surutud
inimesteks nurutud

luuletajad-kirjanikud
mis siis et
ainult kirjalikult

*
ma saan sageli vihaseks
sest teisiti
ma ei oska
armastada
minu peale ei saanud
keegi kunagi
piisavalt vihaseks
kõik vaatasid
mu tantsu
 tegelikult
oleks pidand
vaatama mu hinge

see ei ole kunagi
liiga puhas
ega liiga aus

*
üks kuuenda klassi
sügis tuleb meelde
kui õppisin
pisarateni
ja kella kuueni õhtul
pahempidist kudumist

ma ei ole
harjunud alla
andma

mitte kunagi

ja kui olen
harjunud
mõttega
et ma ei suuda

leiavad inimesed
mind üles
ja ütlevad
et suudan

suudan, mu armas
suudan
sulle rahu anda
anna esialgu
ainult
endale ise

*
head inimesed
armastavad
elus üks kord
kogu aeg

isegi halbu inimesi
tunnistades
oma vigu
rohkem
kui teiste omi

mina ei julge
olla hea inimene

*

Kommentaare ei ole: