30 oktoober 2013

ühte moodi

inimesi ärritavad õnnelikud inimesed
vähemõnnelikud inimesed
igasugu inimesed
mind ärritab liigne tundlemine
isegi mu enda puhul
seda kõike on liiga palju
ja siis vahel
lausa kohutavalt vähe
kussa oled minu arm
minu arm minu arm
minu arm minu arm
lausa õudne on mõelda
et kusta on

Professor kõnnib muga tänaval
ja küsib nii
nagu muuseas
et see ei ole ju okei
kui sa oled kellegagi koos
ja sa ei ole temaga kogu aeg koos
ja sa käid mujal ka
ja ilma temata käid
see on ju kohutav
ma ei viitsi muretseda
muiduagi ei taha ma lolliks jääda
aga kuhu ma pääsen kui vahel tuleb jääda
lolliks

*
ja üldse
kes ütles
et asju saab teha ainult ühte moodi

2 kommentaari:

r2ndrott ütles ...

ringi peab käima erinevate inimestega

muidu lähed peast lolliks

LiizaKazz ütles ...

:D

seda minagi