29 detsember 2013

Siuksed loogilised lood

No kellesee asi on?
No kelle?
Mitte kunagi ei või teada, kellesee asi on, et kellega ma käin ja kuidas seksin ja...

A enda asi ikka on, et kui küla peale rääkima minnakse, et kellega ma käin ja kuidas seksin ja ise ka ei tea, et näe kellega käin ja kellega seksin. Noh, üldiselt, ma olen väga võimekas kõigile teatama, et ma olen kõige õnnetum naine üldse, aga mai viitsi. Lihtsalt ei viitsi. Või noh, ma olen juba teatanud. Siis läeb mu sõber koju ja teatab ka oma vanematele (ikka veel mõtlen, et mitmes ma siis olen, et 41. või 40. või mitmes) ikka võimsalt teatab, et kasnad lapselapsi tahvad. Nood ei tea kohe mida arvata. Patsutavad õlale ja...

Idioot ma ütlen, idioot. Aga noh, ega ma parem ole. Muudkui paneb endale hunniku võimatusi kaela ja mõtleb, et äkki tuleb nendega toime. Kurat seda teab. Äkki tulebki, a enne võiks ikka natuke uurida, et kas tuleb. Niimoodi üks aastakese või kaks jagu. Ja mitte teatada kogu maailmale, et oled kord kihlunud, siis abiellumas, siis võib-olla ilma seksi tegemata, lapsi saamas. No milleks. Aga ei mõnel kohe loogikat on antud. Sellist elusolemise loogikat.

Aga noh, ega ma kehvem ole. Mul on ka loogikat.

Kommentaare ei ole: